poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Szczawnica

Podczas myślenia o moim pobycie w Szczawnicy,mam mieszane uczucia.Z jednej strony cieszyłam się,że wyjechałam w góry.Zwiedziłam nowe dla mnie miejsca,przejechałam się rowerem na Słowację oraz wyszukałam naturalne wyroby np.miód czy sok z tłoczarni.Było fajnie.
Niestety,ta ciemniejsza strona przypomina mi ogromny hałas,przy którym próbowałam zasnąć i  przy którym wstawałam.Jako dziewczyna z miasteczka nie jestem przyzwyczajona do takiego ogromu aut oraz zwyczajnych dźwięków miasta.Działało mi to na nerwy i psuło humor.
No,ale zakupione pamiątki z pewnością to wynagrodzą :)


Teraz pokażę Wam moje 2 znaleziska:

 Pierwszy to miód z,uwaga,pyłkiem pokrzywy.Przedstawiam miód pokrzywowy!!Ma działanie oczyszczające oraz jest skuteczny na wszelkie przeziębienia!!! Kupiony został na straganie przy drodze.Stał obok miodu z różą,którego niestety nie spróbowałam :(
Zaskoczyła mnie jego stała konsystencja i delikatny smak.
Jako,że jestem miodoholiczką czyli wielbicielką miodów,słoik ''zniknął'' w niecałe 3 dni :D

Nabytkiem nr.2 był naturalny sok 100% jabłkowo-wiśniowy  z ''Tłoczni Mauera''.Producent swoje soki wytwarza z ekologicznych sadów z wsi z gminy Łącko.
W sklepie firmowym oprócz różnych rodzajów soków (np.jabłkowo-śliwkowy,jabłko z aronią,burakowy) w różnych pojemnościach (od butelek 250 ml do kartonów 5 litrów) można kupić także zwykłe miody oraz miody pitne (mmm...ciekawe jak smakują :3 ),nalewki,syropy itp.

Skład soku jabłkowo-wiśniowego: wyciśnięty sok z jabłek 70% i wiśni 30%


Ok,mam nadzieję,że nie zanudziłam Was tą notką i że skomentujecie ten post ^.^
Pa!

3 komentarze:

  1. ja kocham miód i spróbowałabym z chęcią.
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mioooodzik
    Zapraszam na mojego bloga.
    Organizuje konkurs do wygrania jest DESIGN i Łapacz snów
    http://nicoole-blog.blogspot.com/2014/08/konkurs-wygraj-design-i-apacz-snow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię miodu, a o takim pierwszy raz słyszę xd

    http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń