czwartek, 24 lipca 2014

Hejka!!!

Mój pierwszy post na bloggerze i.....nie mam pojęcia od czego zacząć.
Najlepiej będzie się przedstawić :P.
Nazywam się Sandra,czyli Sindi.Mam 13.Interesuję się modą,zwierzakami,rysowaniem i w pewnym sensie też sportem :) Bardzo lubię czytać książki,obecnie wciągnęła mnie ''Akademia Wampirów'' i za niedługo zacznę czytać następny tom :)
Już nic nie przychodzi mi do głowy,co mogłabym napisać :P jak coś mi się przypomni to napiszę :P
Plany na wieczór:(próbować) zmienić wygląd bloga i obczaić bloggera 

3 komentarze:

  1. Cześć! :) Początki zawsze są trudne, też niedawno zaczęłam :D Będę obserwować twojego bloga, jesteś moją imienniczką wiesz? :D Zapraszam do mnie http://snickerslifestyle09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe...co za zbieg okoliczności :P Mam nadzieję,że uda mi się wytrwać w prowadzeniu bloga :)
      Tobie też życzę powodzenia :))

      Usuń
  2. też uwielbiam zwierzaki ;)
    bardzo ciekawy blog, bede tu zaglądać częściej ;)
    http://www.angiestaron.blogspot.com
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń