piątek, 25 lipca 2014

Pretty Little Liars...

...czyli ''Słodkie Kłamstewka'' to obecnie mój ulubiony serial oraz moje nowe uzależnienie :P
O czym jest? Rok po zaginięciu jednej z pięciu przyjaciółek ktoś zaczyna dręczyć pozostałe dziewczyny.Wysyła im niemiłe SMS'y,e-maile i listy,lecz najważniejsze jest to,że wie o sekretach,o których wiedziała tylko zaginiona przyjaciółka.Podpisuje się jako ''A''.
A tak bardziej fachowo:
''Serial skupia się na postaciach czterech dziewczyn związanych osobą ich wspólnej koleżanki Allison, która zaginęła rok wcześniej. Twórcy postawili na zacięcie thrillerowe: bohaterki będą musiały stawić czoła tajemniczej "A", osobie, która wydaje się ich zaginioną przyjaciółką. Szkopuł w tym, że właśnie odbył się jej pogrzeb, a wiadomości od "A" jest coraz więcej.  '' ~Filmweb


Oglądałeś/aś lub oglądasz ,,Pretty Little Liars''.Co najbardziej zachwyciło/nie spodobało się Tobie w serialu?Pisz w komentarzu :)

8 komentarzy:

  1. Byłam uzależniona c;
    zapraszam do mnie!
    http://blogmithmith.blogspot.com
    Zaobserwujesz albo skomentujesz? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog, miło się czyta ;) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)


    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/07/rainy-days.html nowa notka! zapraszam serdecznie każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że bliżej opisałaś serial :D mam zamiar oglądać ^^
    ♡ zapraszam do mnie na konkurs z sammydress.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z moich ulubionych seriali ^^

    Kliknęłabyś w link lub banner Choies? Będę bardzo wdzięczna :)
    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten serial !
    najlepsi przystojni aktorzy *,*

    OdpowiedzUsuń